Im sorry

Förlåt för att jag inte skrivit på länge, har inte orkat eller varit upptagen. I torsdags hade jag i alla fall teknik-prov som jag tror gick bra ;) Man skulle säga en siffra mellan 1-19 och då fick man en kloss som man skulle rita av i tre vyer. Jag fick en väldigt enkel :P
Sen, också i torsdags, hade vi 8:or orientering. Det gick väl bra. Jag tappade min lapp... Det var inte kul så jag fick gå och leta efter den, men jag hittade den inte så jag gick tillbaka till de andra i skogen, då kom Höglund och sa att han hittat min lapp :) Då blev jag glad igen x) Jag hade säkert letat minst 5 min efter den, och vi har ju på tid... Sen till den sista kontrollen hade jag rätt väg och sedan sa alla att det var fel så vi gick till andra vägen, när vi var framme där sa alla att det var rätt väg... Tog också tid :( Sen hade jag tiden 52 min... Två min från MVG.. Men jag fick i alla fall VG.

På kvällen hade jag utvecklingssamtal. Det gick också bra, var bara väldigt trött efter skolan, dåhade jag somnat :P Jag fick reda på hur jag låg till i teknik, och där låg jag riktigt bra :) Inte vad jag hade trott x)

Jaa, det var väl lite saker som hänt :P

Kommentarer
Postat av: Martina

det var helt okej att springa orienteringen tycker jag :)

2008-11-08 @ 13:51:24
URL: http://lifestylebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0