Inga kommentarer...

Jag vet inte vad jag ska ha som rubrik... Men jag sitter här och hickar för fullt :P Åt just toast till middag ;) Det ar ganska länge sen :P
Jag försöker tänka ut hur jag ska skriva imorgon på so:n... Vi har frågan, Vad driver utvecklingen? Teknik, ekonomi... Jag vet inte alls vad jag ska skriva, om det är så som min kompis martina sa att "Vad tror du driver utvecklingen, ekonomin eller tekniken?" Då är det enklare, men om det inte är så... då blir det nog inte så roligt för mig :P hehe... Sen har vi andra frågor som vi ska kunna, nio andra frågor om historia... Jag orkar inte! Tur att vi inte har andra läxor, måste tänka på att läsa min svenska-bok också... Har inte kommit så långt...

Jaa, jag känner mig stressad... hehe, som ni kanske förstått :P Men hur har er dag varit? :)


En gammal bild från i somras hos andréa.
På bilden: Andréa, Martina och jag.


Kommentarer
Postat av: Martina

shit asså jag har inte gjort so:n än men jag gör den sen :P , det där var en riktigt fin bild XD :)

2008-11-13 @ 19:30:15
URL: http://lifestylebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0