Skridskor idag...KALLT!

Idag har det varit en bra dag tycker jag ;) Gillar nog torsdagarna mest, kanske måndagarna med, förutom att man ofta är trött, men det är jag nästan varje dag :P
På idrotten idag, som som tur var vår sista lektion, åkte vi skridskor :P Det var jättekallt! Usch, inte alls kul.. Men det var mer roligt att göra de övningarna som vi gjorde idag, än vad vi fick göra för ett år sedan.. Men nu har vi en annan lärare... Han är väl sådär.. Han är så himla seriös. Han blev jättechockad över att vi inte hade gympakläder på oss när vi åkte skridskor.. Det har vi aldrig haft förut.. Lite jobbigt att ta med sig både skridskor och kläder :P Men aja.
Jaa och nu sedan jag kom hem har jag gjort läxor, no, lite so och mycket svenska :P Har satt upp et mål att jag ska ha läst ut min bok om 4:a dagar :P vilket blir runt 32-33 sidor per dag :P Hoppas det går ;)

Hoppas ni haft en roligare dag än jag :P


Kommentarer
Postat av: c

Sv: Tekniskt sett dushade vi i 1 och en halv liter cola :P Men vi fick en utmaning, och eftersom vi gör vad som helst våra läsare utmanar oss till (förutom typ saker som kan leda till allvarliga skador), så gjorde vi det :P

2008-11-20 @ 18:00:41
URL: http://ciitrus.blogg.se/
Postat av: Fiski

jag är jättesugen på att åka skridskor!

har inte gjort det på ett par år.. måste åka iväg och göra det snart!

2008-11-22 @ 11:32:17
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0