Today 28 november

Idag var jag väldigt trött den senaste lektionen. Jag fick också ont i huvudet pga att många skrek och hoppade runt osv... Hehe typiskt vår klass (?) Prövade att dricka vatten, som hjälpte lite grann. Sen blev jag mer irriterad när jag trodde jag gjort rätt på matten, även fast det var typ 2 uppgifter, men det var fel. Men fick hjälp i slutet av lektionen så det var ju bra ;) För vi har prov nästa vecka :( Känns väl sådär... Idag skulle jag ha varit m daniel, men jag orkade inte för jag hade ont i huvudet och var riktigt trött, blev lätt irriterad över att jag var tvungen att bära hem typ tusen saker också hehe :P

När jag kom hem åt jag en macka och en smoothie, gott! Sen satt jag lite framför tv:n, men orkade inte så jag satte mig och gjorde läxor :P (?) Jaa, vet inte riktigt varför exakt, men det var väl bra ;) Gjorde lite uppgifter i HK-mappen, övade på mina repliker till engelskan, som jag kan nu. Jag gjorde också svenska och övade lite på matte. Ska nog imorgon öva på so också ;) Jaa, lite full helg :P

Imorgon ska jag kanske åka till stan med mamma och pappa, för martin har match, så vi kanske köper lite julklappar, det är vad jag tror mamma menade :P Sen på söndag åker jag till stan igen för att gå på julmarknad ;) Det kommer nog bli roligt :)


*Lånade dina bilder andréa :P (byness.blogg.se)*



Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

jaa, det är klart ;) men han har ju typ tre kilo vax i håret så det varinte så svårt :P

2008-11-28 @ 18:25:44
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Debbie

Åh, jag fastnade där vid smoothie ;)

2008-11-28 @ 22:00:26
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0