Kort inlägg

Förlåt att jag inte skrivit på väldigt länge, hade nästan glömt bort på grund av att jag haft så mycket annat på gång i skolan eller på dansen. Jag kan i alla fall berätta en ny sak jag börjat göra och det är nämligen att skriva korta listor på kvällarna på saker jag ska göra dagen efter, igår hann jag med allt och det känns skönt!
Jag var även i centrum med mamma för att köpa lite kläder, fick hem en kofta som jag har på mig idag, super skön! Sedan en bikini, väldigt snygg! och ett par strumpbyxor och ett par mjukisbyxor, eller aa något liknande men riktigt sköna!
Detta får bli ett ganska korrt inlägg eftersom jag ska gå till skolan om några minuter, men kanske skriver jag senare, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0