Yesterday

Igår var jag först på dans, det var riktigt jobbigt! Hade absolut inte räknat med det vi skulle göra, hehe, men kul var det i alla fall. Dansen vi dansade var lite mer åt balett-hållet´, har aldrig provat på att dansa balett i alla fall inte med en lärare, så det var roligt att prova på.
Efter det åkte jag och Martina in till stan och gick runt där, vi åt lunch i Kungsträdgården också och det var riktigt fint, men blåsigt. Jag kom hem med ett par nya solglasögon som jag är nöjd med ska använda dem idag nu när jag ska gå och köpa glass med Turnip(Martina) och Apple(Kakan) hihi :P Nya smeknam x).
Senare på kvällen kom Martina och Kakan igen och vi fixade i ordning grillspett av olika slag och grillade dem nere vid Kappsta, det gik väl sådär, det blåste mycket och blev mörkt snabbt, men sen gick vi hem till mig och åt min efterrätt jag hade gjort i ordning. Samtidigt som vi åt kollade vi på Georgia Nicholson, den var rolig.








Kommentarer
Postat av: Apple

Hahaha, "Shut up turnip!" <33

2009-04-26 @ 16:25:19
Postat av: Martina

www.clubglamour.se :)

2009-04-29 @ 19:15:54
URL: http://www.youmakeusblush.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0