Skolavslutning! :)

Yeees! Idag var det skolavslutning :) Kanske inte det bästa vädret, och det känns inte riktigt som sommarlov, men så himla skönt att allt är slut! Ingen stress, även fast jag kan känna av det ändå eftersom vi börjar nian om några månader. Jag har en känsla av att sommaren kommer gå riktigt fort... :(

Efter skolavslutningen åkte jag och många andra till Anna. Vi åt och pratade och hade det roligt ;) Snart ska jag till Cookie, och vi ska se på film. Är inte direkt väder för att vara ute, men imorgon ska jag ut :) Dubbelfirande (A). Jag orkar inte lägga in några bilder här, men senare på facebook...



Haha oj vad jag känner att denna text var glad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0