Bilder från Skåne och lite Småland

         
Ja sen kan jag väl skriva lite om hur det var i Skåne, jo det var väldigt bra. Det var soligt och varmt varje dag :) Jag badade mkt och var på stranden. Vi var i Ystad några gånger och i Simrishamn. Vi bodde hos min morfar i Skillinge vilket är ett väldigt fint ställe :) Jag har ätit mkt fisk :P Min morfars grannar hade hundar och katter som kom till oss nästan hela tiden. Den första bilden är på hunden Mille ;) Han är jättesöt och var rolig, förutom att han skällde så mkt :P Han gillade att jaga saker, när man sprang sprang han efter när man gick gick han efter :P Men framför allt älskade han bollar ;) Han hade bara en tand stackarn så han kunde inte ta upp dem, som han försökte :P Andra bilden är ute en kväll när morfars ena granne Gisela som har hunden åt hos oss ;) Sen gjorde vi massa andra saker men orkar inte skriva :P De tre sista bilderna är från Småland när vi var där några timmar för att hälsa på mammas farmor  :) Hon är jätte snäll, sen träffade jag några av mina sysslingar för första gången och morfars bror, morfars brors fru och min morfars syster tror jag det va :P Många i alla fall ;) Ja sen åkte vi hem ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

heeeej.



va härligt ni måste haft. fina bilder också.

ring mig när du kommer upp till dalarna.





puss o kram

2008-08-04 @ 20:10:02
Postat av: Martina

va kul :) vilken gullig hund

va bra att du har haft det bra i skåne :)

ses på söndag :)

2008-08-05 @ 22:27:53
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh vilken härlig himmel på bilden med kyrktornet eller vad det är :P <3

2008-08-08 @ 23:41:22
URL: http://matildaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0