Dagen




Jaa, idag har jag inte gjort så mkt. Var i skolan från 08.15-15.00 :P Jag blev väldigt trött i skolan, sen började jag skratta och sen fick jag typ värsta skratt attacken av något som Andréa o Kakan gjorde :P Jag började gråta! Så mkt skrattade jag! x) Sen tror ja att ja fortsatte skratta sen blev jag "seriös" o sedan trött :P sånt händer.
Innan lunch hade vi spanska, no och teknik. Vi fick väl mest reda på vad vi skulle göra under höst och vårterminen på no och teknik. På spanskan fick vi skriva ner saker vi lärt oss i sjuan och sen fick vi en läxa, det var att vi ska skriva ner en presentation på spanska :P Det känns inte så jätte svårt. Efter lunchen hade vi so, med vår nya lärare Kasper. Han verkar bra, han är rolig :) Vilket våran klass behöver i so, typ.. Sen hade vi idrott med 9:orna.. Vi spelade brännboll och vi vann :P Det var väl det enda bra med den lektionen x) De fick 75 vi 115 :P Men ja ska inte skriva mer om skolan :P När ja kom hem var jag väldigt trött och hungrig, hade ätit 3 mackor till lunch, inte det bästa direkt.. Så jag åt två mackor o ett glas juice, jag satte mig framför tv:n o började kolla på Desperate Housewives, guud vad jag längtar till det börjar igen på tv! Sen somnad jag och jag tror jag vaknade av att det blev varmt av att min katt låg i mitt knä och att mitt knä gjorde ont :P Sen var jag lite "borta" eller något och orkade inte göra någonting, sen satt jag i soffan och läste en artikel i tidningen och sen om språkresor som ja fått med i posten ;) Jag vill åka till USA på språkresa, det skulle vara väldigt roligt, men har inte 20.000.. :P Ja det var allt för mig, vad har ni gjort idag? :)




Kommentarer
Postat av: andrea

jag ha tränat :P

asså shit vad du garvaa!!!

2008-08-21 @ 20:50:43
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Martina

:P samma fast inte det efter skolan och spanskan XD

hela klassen var lite knäppa den dagen eller så vara det bara fick jag blev helt konstig som vanligt :P neh men ja haha okej

2008-08-22 @ 16:07:53
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: haha den e fett bra :D

2008-08-22 @ 17:55:05
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0