För er sugna personer!



Gör som jag gjorde alldeles nyss. Jag kände att jag var sugen på något, det brukar oftast vara för att jag är hungrig och det fanns inget hemma, tänkte först göra som jag gjorde igår med äpple och banan, men det äpplet som var över igår var idag borta idag.. Sen såg jag att bananerna var sådär perfekta på insidan men inte så jättefina på utsidan, är ganska kräsen när det gäller.. jaa yp allt, så jag äter inte bananer som är lite bruna, men det går alltid att göra en smoothie å ;) så jag gjorde det och det blev supergott! Plus att det är nyttigt och jag känner mig inte sugen på något längre! :) PERFEKT! Här är det som jag hade i: 1 banan, lite hallon, lite björnbär, vanilj yogurt och melon. När jag hade melon i så blev eftersmaken väldigt god, det blev en frisk känsla av melon ;) Vilket var mkt bra :) Hoppas det hjälpte för er som för mig :)


Kommentarer
Postat av: Martina

vad gott :D

2008-08-13 @ 21:09:49
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0