Godmorgon :)




Jag vaknade vid nio idag, men jag somnade om på en gång vilket var väldigt skönt :) Har varit otroligt trött i skolan så nu fick jag sova ut :) Jag drömde några konstiga drömmar som jag kommer ihåg lite av dem, men jag kortar ner den mkt, och jaa, ja drömde att jag var på IKEA med några kompisar x) Vet inte riktigt varför vi var där, men aja :P Sen nu på morgonen har jag solat lite, och sen åt jag frukost ;) Fick bli en macka och ett glas juice. Sen satt jag och kollade på Desperate housewives ;) Nu har jag tagit en dusch och klätt på mig ;)
Ni får ha en super dag idag! :) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

det kanske är ett tänken på att vi ska alla ditt :O :P neh men det var någon som sa kan inte vi åka till ikea alla någon gång vet inte om det var andrea eller anna kanske kommer ihåg fel XD :P

ha en bra dag :)

2008-08-24 @ 10:40:42
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0