Godnatt


Nu har jag suttit och tagit bort mitt smink ;) Det gick ju ganska fort :P Jag älskar min mascara, den är hur bra som helst! Det är Loréal paris "Double extension" Den vit-röda. Den ger jätte bra resultat och sen kan man ta bort den med ljummet vatten ;) En till bra sak med den är att om man skulle gråta, det försvinner inte om man inte nuddar fransarna :) Vilket gör den super!
Jag hoppas jag kan sova länge imorgon, jag har sovmorgon till 10.35 typ, egenligen 10.45 :P Men då börjar själva lektionen ;) Hela höstterminen, varje tisdag kommer halva klassen ha det :) Känns väldigt skönt!
Jag är väldigt trött nu så ska vänta på att daniel ringer mig, som han sa, och sen ska jag sova ;) Såg just lite på Mean girls som gick/går ett litet tag till på 4:an ;) Sov gott!
PUSS&KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0