Helgen=över

Jaha, då var den helgen över. Den gick faktiskt väldigt snabbt, vilket alla andra helger gör också :P På lördagen fick vi gäster, det var våra grannar som kom över och åt. Dem hade en dotter som heter Agnes som var två år som jag var med hela kvällen ;) Hon är jätte söt, men hon kunde inte prata så jätte mkt, så ibland förstod jag inte :P Agnes kommer från Kina nämligen, men men. Hon tyckte det var jätte roligt med en boll som jag hade som jag "trollade" med :P Hon såg inte vad jag gjorde så det var roligt att någon skrattade :P Sen ville hon att jag skulle bära henne mkt och ha henne på ryggen, men det gjorde inte så mkt för hon var väldigt enkel ;) Kommer kanske sitta barnvakt åt henne någon gång :)



btw. Här är en fin bild som min kompis Matilda ritat ;) Passar in :P Kolla hennes blogg: matildaaurora.blogg.se

Kommentarer
Postat av: andrea

älskar bilden :D

svar: haha jag visste att du skulle säga de xD.

2008-08-25 @ 18:34:00
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Matilda

oj vilken fin bild xD

2008-08-26 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0