Hemma igen

Ja nu har jag kommit hem från min lilla resa från Dalarna ;) Var bara där tre dagar så han inte direkt göra något, men igår var jag och mamma lite in till mora för att träffa Evelina och hennes mamma Ingela. Vi fikade där och pratade, sen åkte vi hem till sig, fast mamma skulle först kolla på ett par gummistövlar :P När vi åkte idag så var det faktiskt så att man såg solen och blå himmel, vet inte hur det var här i stockholm? men ändå :P Det tog ganska så snabbt att åka hem men det kändes som en evighet.

Imorgon ska jag åka till stan med Andréa :) Först ska vi gå runt och sen kommer mamma och tina (andréas mamma) att komma och vi ska kolla på Sex and the city :) Det kommer bli roligt :)

Kommentarer
Postat av: andrea

vi ska ha kul imorgon :D

2008-08-08 @ 22:31:21
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0