Längtar tillbaka

Åhh vad jag längtar till massa saker! Just nu längtar jag faktiskt lite till att vintern ska komma, det känns som denhär vintern kommer bli mysig :) Eller jag hoppas i alla fall det ;) Sen hoppas jag släkten kommer hit som förra julen, det var väldigt kul! Sen längtar jag till min födelsedag, med det är inte förrän 3 februari ;) Då fyller min kompis Kakan år också ;) Vi pratade om att vi ska ha en kladdkaka (mitt recept) Det har typ blivit lite känt tydligen x) Sen längtar jag till senare på våren så man kan sitta i Kappsta med kompisarna och fika eller nåt ;) Det var riktigt kul dendär gången vi, Kakan, Martina, Andréa och jag var där efter en skoldag ;) haha, de små killarna trodde vi var typ fulla, men det var vi inte ;) Kanske bara på socker x) Sen till sommarlovet! Åhh! Jag längtar till att vara i dalarna, många anledningar, jag får någon konstig magkänsla när jag tänker på det :P Fast ändå på ett bra sätt ;) Sen hoppas jag att vi kan åka till Kroatien då :) Det skulle vara en riktigt roligt! En perfekt sommar för mig skulle vara att åka till dalarna, åka någon annan stans och vara med kompisar! :) Men det kommer ju dröja ett riktigt långt tag till, tyvvär.. Men snart ska jag göra mig i ordning, ska bara kolla runt lite på vissa hemsidor, sedan är det Project Runway som jag ska kolla på ;)



Kommentarer
Postat av: erk

Okej :P



Sommarbild! :)

2008-08-27 @ 20:42:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: my

2 dagar? :O fett lyx ;)

2008-08-27 @ 21:11:27
URL: http://myymy.blogg.se/
Postat av: eriik

Vill du bli dagens blogg i min blogg? :P Kommentera bara, enkelt och bra ;D

2008-08-28 @ 14:25:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

det var kul haha :P dom typ lekte och typ som vi var dom dumma dom ba låsades skuta oss neh ja vet inte jag skrattade så himla mycket den dagen :D vi har helt galna! ( inte så konstigt) :P

2008-08-28 @ 20:37:38
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0