M.A.T. idag

Idag var jag med Andréa och Martina ;) Andréa fyller ju då år idag ;) Så jag kom och gav henne en present som hon blev mkt glad över, vilket jag blev glad över :) Vi kollade på Vänner, åt lunch, sen åt vi glass med kolasås och maränger ;) Efter det hade vi det roligt med en frisbee som andréa och hennes familj fått för att de hade köpt toapapper :P Det är därför det är ett Lambi märke på ;) Sen satt vi lite och försökte komma på saker som vi ska göra under 8:an :P Vi kom inte på så mkt. Sen var det dags för mig och martina att gå för andréas släkt skulle komma ;)

    


Kommentarer
Postat av: Martina

den bilden på mej e så konstig ja ba lixom ahh jag måste visa :P haha men ja den var inte bra :( :P , haha jag var lite rädd tror jag XD

2008-08-15 @ 19:16:38
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: andrea

vi hade et suuper :D

2008-08-15 @ 20:22:51
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0