Mischa Bartons väskor

Sugen på en av Mischas väskor?


För ganska länge sen skrev jag om Mischa och att hon kommer lansera en egen väskkollektion, oh nu har den kommit!
Hon säger att: Min väskkollektion är inspirerad av vintagefynd som jag kommit över på mina resor runt om i världen. Mischas kollektion kommer att säljas i välkända varuhusen John Lewis, Debenhams och Fenwicks samt några utvalda butiker i Storbritannien...
´På brittiska shoppingsajten asos.com finns även elva modeller tillgängliga för dig som är sugen på att bära en kreation undertecknad Mischa.
Väskornas pris rör sig från 260 kr upp till 2 200 kr.´

            

Vad tycker ni om dem? Jag tycker att de är väldigt fina ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

gillar nr 3 , 9 :D

2008-08-02 @ 21:47:52
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0