SKOLFOTO!




Idag fick vi reda på att i ska ta skolfoto på onsdag! Jag tycker att det är väldigt tidigt men men :P Ja känner nästan en liten panik, men jag vet inte varför, det beror säkert på att ja inte vet vad jag ska ha på mig, eller någonting... Förra årets skolfoto blev jag inte nöjd med och inte dem andra heller, bara det i ettan x) Och det var ju ett tag sen. Förra året hade vi en lite "udda" fotograf också. Vissa var tvungna att stå med magen mot väggen och kolla bakåt, vilket är en mkt konstig pose på ett skolfoto.. Dag, vår lärare sa att vi troligtvis kommer ha samma, man undrar ju hur man kommer få stå denhär gången, jag hade ganska tur som inte behövde göra den posen. Jaa, man får väl hoppas på det bästa ;)
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

haha han var lite knäpp fick göra en konstig pose jag med men jag vet inte vad jag ska ha på mej heller!! :O :S :O :S what to do :P

2008-08-22 @ 22:27:14
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0