Snälla sluta!

Med att hålla koll så mkt på om kändisar har celluliter eller något fel! Det enda de kommer fram till själva är hur dem ser ut och hittar saker som e enligt tidningar är helt fel att ha! Det är ju helt sjukt! Kollade just på msns hemsida och såg bilder med rubriken " Till och med världens vackraste kvinnor har celluliter " Ja det är klart att man kan ha! Bara för de är kändisar betyder det inte att de är perfekta! Att dem skulle ha något extra som vi andra inte har, kanske pengar men ändå. Hur kul skulle det vara för kändisarna att läsa varje dag om deras kroppar, som de kanske är nöjda med eller inte, och att hela världen ska ha närbild på allt. Jag skulle inte tycka det var så kul om saker som jag är mindre nöjd med skulle vara med i någon tidning eller så, jag skulle bara bli ledsen över att jag tydligen skulle ha något väldigt fel på mig, som ibland hånas av folk, det är ju helt sjukt! Och stackars Britney Spears som har så många skandaler! Jag menar nu förstår jag varför hon kanske rakade av sig allt hår, eller förresten kanske inte helt, men jag såg på ett tv-program om henne och Kevin, och där såg man faktiskt att dem gillade varandra väldigt mkt vilket jag inte trodde på innan, fatta vad jobbigt om man blev tillsammans med någon och sen är jätte många emot en och säger "han är bara ute efter dina pengar" eller något annat, det skulle inte vara så himla roligt. Och hon försökte att itne lyssna på alla andra men till slut klarar man ju inte mer, sen när det stod i tidningarna att Britney är Usa´s sämsta mamma, kan man ju bara säga "Håll käften" Det finns säkert så många fler som verkligen inte tar hand om sina barn, i Usa eller någon annan stans, att skriva det är ju bara någon idiot som är osäker på sig själv, skulle jag tro, jag tycker verkligen synd om henne, att hon måste tampas med pressen hela tiden, att nästan allt hon gör hamnar i tidningarna och kanske inte alltid på sistone bra saker. Det gäller inte bara Britney utan alla kändisar, det är ju hemskt, men ändå får de ju skylla sig själva en del, jag menar de ville ju bli kända och då vet man ju att papparazin finns och tar kort och att tidningarna skriver om en hela tiden. Men de borde inte skriva onödiga saker som gör att fler yngre, deras (kändisarnas) fans, som har dem som förebilder gör så att dem t.ex. svälter sig själva så unga, eller något annat hemskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen med! Varför liksom?

2008-08-04 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0