Sovit över hos Martina

Jag och Andréa sov över hos Martina från söndag till måndag ;) Skrev inget igår, mobilen hade inga batterier så jag kunde inte lägga upp några bilder ;P Men vi kollade på film och åt massa saker :P Vi hade det väldigt kul :) Vi kollade på Wallander Afrikanen men jag hängde inte med för jag kollade inte så jätte mkt men men :P Sen gick vi upp till köket och där fixade vi då våra drinkar som vi har gett ett namn till "Kärleks drinken á la mat" ;) (om ni undrar över mat är det MartinaAndréaTherese förkortning :P) Sen hittade martina glass och bullar i frysen och sen gick vi ner och kollade på första American pie :P Glassen var inte så god tyckte nån av oss så vi åt den inte men bullarna och våra fina drinkar var mkt goda ;) Sen gick vi upp till martinas rum och fixade i ordning vid ett lr 2 vet inte, vi gick innan det till köket och gjorde varm choklad :P sen skrev jag och andréa massa saker på martinas pyjamasbyxor också ;) det var roligt och det tog en liten syund :P sen blev det ännu en film vilket var någon Indiana Jones film, men jag kollade inte på den heller :P Vet inte riktigt när vi somnade men jag vet att ja vaknade vid 4 tror jag och sen väckte jag nog martina, sen blev vi båda täppte i näsan och blev lite pigga och kunde inte somna om :P vi låg väl vakna ett ganska bra tag sen vaknade andréa till och frågade hur mkt klockan var sen somnade hon om ;) Sen somnade jag nån gång och vaknade igen vid åtta av att martinas mamma kom in :P sen somnade jag om och vaknade vid typ nio och låg halvvaken till elva :P Då vaknade de andra x) Vi åt frukost och gick ner och kollade på She´s the man och Wallander master mind ;) Sen gick jag och andréa hem :P 
     
   

Kommentarer
Postat av: andrea

ååh vad kul vi hade :D

2008-08-12 @ 19:12:43
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: martina

:D haha drinkarna va fett goda ju :D :P

2008-08-12 @ 23:38:24
Postat av: Therése

Hah japp det blev riktigt lyckat ;) heh men vi har spillt ganska mkt på bänken :P <3

2008-08-13 @ 11:44:31
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0