Stan idag



Idag var jag i stan med evelina :) Det var bra väder för att gå i stan tycker jag :) Vi var där och gick runt och kollade i affärer, först pep det i larmen när vi gick in i affärer vilket var pinsamt, och det var evelinas skor, men sen när vi kom in till cubus fick vi hjälp vilket vi blev mkt tacksamma för ;) På cubus var det mkt rea och vi köpte underkläder där, skulle leta efter att plagg men hittade det inte :( Men efter ett tag gick vi in på en gina tricot affär och där köpte jag ett linne :) Bild nedan. Evelina köpte en skjorta som var jätte fin också. Jag hittade också en annan tröja jag vill ha, men jag köpte den inte, kanske gör det ;) Sen åt vi lunch och efter det åkte vi hem till Evelina. Efter en liten stund kom resten av min familj och åt middag hos dem :) Vi grillade ;) Jag och Evelina hjälpte också till att "bygga" en garderob ;) Heh våra fötter fick lida ett litet tag men aja :P Och nu har jag då kommit hem, kollade just klart på en film på 5:an, vet inte riktigt vad den hette, den var sådär, den var inte dålig men ingen som jag vill se igen direkt :P Hoppas alla andra haft en bra dag! :)

Bilden är lite dålig, men den är mörkblå i alla fall ;) kostade bara 49 kr!



Kommentarer
Postat av: andrea

sv: nopp det är på tisdag, men på kvällen på tisdag så du&jag kan väl göra ngt? :D

fint linne!

2008-08-03 @ 22:15:19
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Anonym

pinsamt me mina skor där. haha :)

mina tår e platta idag. haha :D



filmen va ju fett tråkig. orkade inte ens titta klart på den när du åkte hem.

2008-08-04 @ 20:15:50
Postat av: Martina

den tröjan såg jag den e jätte fin :)

2008-08-05 @ 22:34:57
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0