Thaimat

Åt just middag. Min favoriträtt dessutom :D Jag älskar thaimat från Krua thai som ligger vid aga här på Lidingö, vilket är väldigt nära mig :) Jag älskar nr.39 där vilket är typ Pad thai gai, tror det stavs så ;) Sen älskar jag maten på en resturang i stan som heter Kopanjang, e inte säker på att det stavas så men ändå :P Väldigt gott ;) Nu har jag gosat lite med min söta kanin Stampe och nu lyssnar jag på massa gamla låtar som för det mesta är från Grease 2 ;) Har verkligen fasnat på de låtarna, jag tycker att dem är bra ;)
 min goda middag


 Min älskling

Kommentarer
Postat av: Martina

thai mat thai mat thai mat thai mat thai mat thai mat haha det e fett gott :D , din kanin e så himla gullig var på väg att skriva katt men din katt e också jätte gullig :)

2008-08-15 @ 20:54:42
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: Nicole :)

thai mat mms :) hallå d kännssom om d va två hundra år sen vi träffades :S

2008-08-15 @ 21:47:56
URL: http://nicolettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0