The city

Idag var jag med Andréa i stan :) Vi gick runt och kollade i alla affärer, och köpte lite. Jag köpte en randig tröja (se bild) och andréa köpte två tröjor :) Jag hittade mkt som jag vill ha också ;) Vi hittade väskor som vi vill ha också ;) också lagt in en bild på dem :) Kanske köper det någon gång. Hoppas (A) :). Vi åt också på McDonalds :P och sen fortsatte vi gå omkring. Vid kanske 4:a så kom våra mammor och vi åt middag (tidigt) på Kungshallen. Sen kollade vi på bio, vi såg Sex and the city och den var väldigt bra tycker jag. Jag har inte följt serien men jag förstod mkt ändå. Kommer nog börja se serien nu :P den går ju typ nu på onsdagar kl.22. tror jag ;) Ja det var allt för mig nu ska jag snart lägga mig tror jag, är väldigt trött efter idag ;)
Hoppas alla andra haft en bra dag :)


    


Kommentarer
Postat av: andrea

dä va kul :D

2008-08-09 @ 22:14:35
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0