Vaknade tidigt...



Gud vad jobbigt det är när man vaknar så tidigt! Jag vaknade halv nio idag och kunde inte somna om så jag satte mig här framför datorn, men jag vet inte vad jag ska göra här :P Det är alldeles för ljust i mitt rum för att jag ska kunna somna om om och nu när jag är pigg är det bara onödigt :P
Jag drömde en konstig jobbig dröm, det var typ blandat mellan olika klasser (som jag har som parallellklasskompisar? :P) Men aja, vi skulle göra någon uppgift på typ 10 uppgifter som vi fick 3 dagar aa för datumet var den 3 och man skulle vara klar den 6 :P Jag jobbade ute med en som heter Molly, och sen blev det sent och kallt och då var jag i skolan och gjorde något. Sen kom Andréa som jag hade sett på busshållplatsen precis innan och sen kom hon in genom dören :P Sen sa hon att mina papper och läxor låg på ett bord i hennes vardagsrum :P Sen ändrades drömmen men inte dem som var i den, vi va i någon stuga och hade något med klassen, det var fortfarand så att vi hade dendär läxan att göra men nu skulle vi sova där :P Sen var det något som kom, men ingen visste vad man såg bara att det var lite ljusare i korridoren och sen hörde man någon röst. Först trodde alla att det var någon som skojade men sen när man så en skugga av något väldigt läskigt blev alla jätterädda och sen blundade jag väldigt mkt :P Hah sen vaknade jag :P jag hade haft min arm på mitt huvud eller för ögonen, antingen för drömmen eller för att det hade varit så ljust. Vem vet... :P Hah någon som drömt något?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0