Wallander

Nu när jag var i Skåne var jag i Ystad, där de spelar in Wallander filmerna, och när jag var där för andra gången så spelade de in den nya filmen ;) Först stod det en polisbil som hade tejpat för polis, eftersom de inte är riktiga poliser :P Då började vi tänka "jaha vad är dethär då?" Sen gick jag och mamma bort en liten bit där såg vi "filminspelning" på en skylt, då tänkte vi jaa, de spelar in Wallander, sen gick det förbi några skåningar och sa "de spelar nog in Wallander" Och då visste vi verkligen säkert :P Sen träffade vi pappa och vi åt glass, bakom det lilla glass huset satt självaste Wallander på en bänk och rökte ;) Det var inte inspelning då utan han hade rast, pappa gick frm till honom och frågade om han kunde få ta kort på mig och han och jag tyckte det var lite pinsamt och sen kom mamma och vi hälsade ;) Sedan sa han att vi skulle sätta oss och han var riktigt trevlig, man skulle kunna tro att han skulle vara tyst medan vi pratade på men han pratade mkt. Han pratade om allt möjligt han, om sin båt, om var vi bodde, om nån tidning och massa andra saker :P Sen sa han att jag liknade Paris Hilton med mina solglasögon :P Då började han snacka på engelska lite med mig x) Som t.e.x "Paris, do you have a show tonight" :P och skrattade. Sen kom någon snubbe och sa att de skulle börja filma nu, hah och W sa till honom, ser du inte att det är Paris Hilton här :P Sen log han och sa " ja det är det ju" Sen sa vi hejdå och han gick in :P Här är också bilder från den dagen ;)





Kommentarer
Postat av: evelina

haha det va den bilden du prata om!! haha

2008-08-04 @ 20:12:31
Postat av: Martina

omg!! du har träffat wallander dom filmerna e fett bra tycker jag :D :P

2008-08-05 @ 22:28:45
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha gu va roligt :D

2008-08-08 @ 23:39:28
URL: http://matildaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0