Min helg

Måste bara be om ursäkt att jag inte har skrivit på väldigt länge. Det har varit lite mycket tycker jag så jag har inte hunnit skriva eller inte orkat.
Kan skriva lite om vad som hänt i helgen. Jo, i fredags var jag o martin o pappa till farmor och farfar och firade farfar, där var mina kusiner som också bor här på l-ö ;) I lördags var jag i stan med mamma och kollade runt efter julklappar, vi hittade några men köpte dem istället i söndags ;) Då var jag ännu en gång i stan och då blev det julhandling och jag kom hem med två örhängen :)
Idag har jag lämnat in mobil som var helt cp... Jaa, så jag vet inte riktigt hur vi kommer göra framöver, om jag inte har någon mobil kan ingen nå mig (smart) x). Sen vet jag inte hur länge det tar tills jag får min mobil, måste väl ta snabbare än en dator? eller.. För nån före oss i kön, han skulle typ få tillbaka sin dator någon gång efter 2-3 veckor.. Hoppas jag får den lite snabbare! Men som sagt var ni, kompisar, som har mitt nummer och läser detta, ring i så fall hem till oss ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Yes box :)

2008-12-17 @ 15:13:13
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0