fre-lör

Idag har jag inte gjort så mkt :P Jag kollade först på filmen Omen IV. Den var inte alls så läskig som jag trodde.. Det enda som var lite läskigt var typ dendär tjejen som det handlade om som typ hade nåt samband m djävulen... Aja :P Vi hade köpt den och I så då kollade ja på den :P Sen satt vi en liten stund vid datorn sen gick vi ut på en liten promenad. När vi kom hem tog vi en avrsin glass o satte oss ute. Det var fint väder idag, men inte lika som igår, igår cyklade vi en timme ;) Det var jätte skönt att cykla men vääldigt varmt, igår var jag typ ute hela tiden.
Jaa det är det som jag har gjort plus lite mer då men orkar inte skriva allt ;)
Imorgon ska vi nog åka antingen till stan eller i alla fall nån stans där det finns roliga affärer :)

Hoppas alla andra haft det bra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0