HEMMA!

Nu har jag äntligen kommit hem från Dalaran! :) Jag har haft det bra där men det är ändå skönt att vara hemma :) Nu vill jag bara vara med kompisar så länge jag är hemma ;) Vilket kanske inte är så långt tid för jag åker typ till Skåne på måndag... Jag tror att vi är där ungefär en vecka.
Nu skriver jag ner planer på resten av sommaren för att jag ska komma ihåg xp
* Åka till Skåne
* Åka båt
* Vara hemma eller så åker jag till Dalarna, jag vet inte ritkigt. Vi ska åka upp för att hämta mina kaniner xp De bor nu på vårat andra landställe som farmor och farfar bor och tar hand om dem :)
* Sen ska jag fira min bästa kompis Andreás fördelsedag :) Det måste jag Absolut :)
Sen är det väl inte så mkt mer, eftersom skolan börjar tidigare... Det är sååå dåligt, jag har hört att de kanske ska korta ner sommarlovet till 5 VECKOR!!! Det går inte! Och det får dem inte!! Då skulle man ju typ dö seriöst!

Några bilder från Dalarna :)







 Och där från Lidingöbron igår kväll vid kanske halv 12 ;)

Skulle kunna skriva jätte långt om när jag var i Dalarna, hände så mkt ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

du stannade inte läng :( du åkte idag tror jag så du kanske ser det här när du kommer hem :P , naww din kanin e så sött :)

2008-07-27 @ 07:02:44
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: andrea

gud ad fina bilder du tar tessie!! är fotograf framtida jobbet? :P

2008-07-28 @ 01:18:15
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0