Igår

Igår på dagen var jag med Martina :) Vi åkte först till fågelöudde och badade, jag doppade mig! :P Det är inte jäätte vanligt men ibland gör jag det även fast vattnet var kallt, det var 16 grader i vattnet där. Det var kallt första gågnen man doppade sig sen blev det inte lika kallt efter :) Sen blev det molnigt och kallt så vi åkte hem. Vi hämtade pengar hos martina och vi gick till willys :P Där köpte vi en varsin dircka och godis x) Väldigt nyttigt :P Sen gick vi förbi mig och hämtade en skräckfilm, den heter The blair witch projects. Den var obehaglig, det verkade vara en film som skulle kunnat vara verklig. De filmade själva och det var inte en sån slags film som var direkt bra gjord och med repliker och så, det stod inte om det var en verklig berättelse eller inte så.. man vet inte :P Den kan man kolla på men inte om man tänkt gå in i någon skog och filma en dokumentär eller något, släng inte kartan! :P Se den och ni förstår x)

Sen på kvällen träffade jag Daniel och vi gick ner till vattnet :P Där satte vi oss på en klippa och kollade ut mot vattnet ;) Vi letade efter båtar som åkte :P Sen följde han mig hem och nu kommer vi inte träffa varandra på länge igen :( Det kommer inte vara så kul.

Och här är lite bilder från gårdagen :)
Från dagen:

  

Från kvällen:
  

Jag blev riktigt nöjd med den sista bilden på daniel så jag tar en stor bild också :)




Kommentarer
Postat av: Martina

japp tappa inte kartan :P :) , va mysigt :)

2008-07-11 @ 13:30:19
Postat av: daniel

tessan, älskar deej :)

2008-07-17 @ 03:14:49
Postat av: Therése

Daniel, älskar dej me :)

2008-07-26 @ 17:43:48
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0