Lite olika

Idag har jag varit med min älskade daniel :) Vi hade det roligt men blev lite trötta, och somnade xp. Heh men bara för en liten stund ;)

Nu sitter jag här och skriver och kollar runt på olika hemsidor och tänker på typ allt, och jag har kommit fram till lite dåliga saker. För det första så känner jag att det är en kompis som svikit mig grymt mkt! Jag tänker inte säga vem och det är inte säkert att den personen tror att hon har gjort något, men jag har märkt mkt. Det känns som att man blir lite bortglömd som om man bara är en reserv ibland. Som när ingen annan kan så "vet" den personen att jaa, men hon finns ju alltid. Det är inte världens bästa känsla men man får väl göra något åt det men liksom vad? Det är ju inte så att man bara går fram till personen och frågar, det känns som du "dumpat" mig. Det är ju inte alltid, mest bara på fritiden... men jaja har ju andra kompisar, hoppas det blir bättre mellan oss för jag gillar dig jätte mkt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa. det verkar lite jobbigt, men hoppas det blir bra mellan er

2008-07-09 @ 22:31:31
Postat av: N I C O L E

okeeej :D

2008-07-09 @ 22:39:52
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: andrea

svar: jag säger det nästa gång vi ses eller så kan martina säga det ;)

2008-07-10 @ 18:41:18
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: andrea

är det jag?

säg det i så fall så kan jag fixa det :D love yoy tessan <3 det har alltid varit du&jag =)

2008-07-10 @ 18:42:35
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0