Litet inlägg

Jaa, idag ska jag typ inte göra någonting, jag har frågat några om de kan göra något men alla är upptagna verkar det som :P Det blir nog inte en så speciell dag idag, nu har jag typ bara suttit vid datorn eller legat på min säng och tagit några foton har jag också gjort :P Sen vet jag inte vad jag ska göra... Det är så fint väder men vad ska jag göra ute liksom? Någon som har någon idé? :P Det finns inte så mkt att göra ensam :P Inte så roligt att typ åka och bada själv eller åka till kanske stan :P De flesta ska väl åka dit idag och sen kommer folk nog inte kunna åka dit mer pga att inte ha pengar :P Men jaja :P Jag kommer lägga in lite bilder på vad jag köpt när jag varit borta :) Sen kan jag skriva ner om vissa saker jag gjort har inget annat för mig ;)

Alla hare så bra! :)

Kommentarer
Postat av: andrea

<3

2008-08-03 @ 22:29:23
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0