Nicole Richie


 





Jag gillar Nicoles stil jätte mkt. Den är lagom fin inte direkt slarvigt och inte för uppklädd. Hon är fin till både vardags och kväll :) Hon passar i det mesta, det skulle jag också. Hon passar i mkt ovanliga saker som andra skulle se jätte konstiga ut i skulle jag tro. Innan det blev "inne" med stora solglasögon skulle säkert vissa tycka att man skulle vara "konstig" för att man använder stora solglasögon som är "flugliknande" :P Men jag tycker att de är fina solglasögon ;) Visst när jag var mindre tyckte jag inte så mkt om dem då va det små som användes. Nu är det nästan bara dem stora som jag använder ;)
Nicole r förvisso väldigt smal, förut var det väldigt hemskt att se, det tyckte jag inte var så bra, dels för att hon kunde dö och att hon har så många mindre som ser upp till henne som vill se ut som henne. Då blir det ju så att de kanske tror att det är okej att vara så smal. Men hennes stil tycker jag man kan se upp till istället då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0