Stan idag

Idag var jag i stan med min kusin mamma och pappa :) Det var lagom bra väder tkr jag ;) vi kom dit vid 12 och kom hem runt 5 lr 6 :P Jag hittade ett par sköna mjukisbyxor från Bikbok för 149 kr :) De är gråa och har UCLA märket där bak. Sen hittade vi en skoaffär som hade 70% rea på alla skor. Det var en sån affär man inte direkt går förbi, ligger bakom allt ttyp. Men de hade jättefina skor och jag och min kusin köpte ett varsitt par :) Hon köpte ett par som var svart vita och jag några som såg lite metallic aktiga ut  ;) Sen hjälpte vi pappa att köpa lite tröjor som blev till 5 ;) Nu kan inte han klaga längre :P
Jaa det var allt för mig :) Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0