Grey´s Anatomy

Jag tycker att Grey´s Anatomy igår var sådär, jag störde mig på att Meredith bara "släppte" Derek sådär. Han ska inte vara med Rose! Det är i alla fall vad jag tycker, jag tror att de flesta tycker att Derek och Meredith ska vara tsm ;) Men så är det liksom. Jag tycker också att Burke ska komma tillbaka och reda ut allt med Christina, jag ville att de skulle gifta sig men nej det gjorde dem inte, han har varit borta för länge :P Och nu har han vunnit ett pris som Christina, kan man säga, hjälpte honom med att få. Hon var där när han var skadad :P Nu kanske det låter som att jag e värsta inne i TV programmet ;) men alla e väl det :P

image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0