Gröna lund 26 juni

Igår den 26, var jag på görna lund med andréa, martina, nicole, daniel och sam. Det var jättefint väder och alla var typ glada :P Vi gick av vid fel hållplats vid tåget, märkte inte hur långt vi åkte, jag o andréa trodde att vi skulle till Karlaplan medan de andra sa att vi skulle åka båt till gröna lund. Sen när vi kom fram till båtarna kostade det pengar, jag tyckte att vi lika gärna kunde gå, trodde inte att det var så långt men det var det :P men vi kom i alla fall fram och det va ingen kö :) Sen åkte vi väl det mesta, jag tycker fortfarande att fritt fall är roligast på gröna lund ;)  Vi gick också in i spökhuset, vi belv väldigt skrämda, har nog inte blivit så skrämd där som igår :P Det var säkert bara för att vi stod utanför och två "spöken" såg oss o vi vinkade och så xp Sen jaa då var det läskigt :P om man åker till grönan tycker jag att man måste gå in dit.

 Jag som isbjörn, martina som sjöman, och nicole som något i en skattkista XP
 Nicole, martina och jag
 Andréa och Martina
 Daniel och Sam :P


Tog dessa bilder av Andréa men gick inte att lägga in mina på datorn :P

Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0