Idag, och mitt bliande rum

Idag har jag varit med min familj i Kungenskurva. Pappa och martin gick till media markt, och jag och mamma gick runt på IKEA. Jag skrev ner lite möbler som vi ska köpa till mitt rum. Jag hade redan sett de flesta saker men ändå.
Eftersom ela mitt  rum är vitt så tänker jag göra så att det blir brunt och vitt för det mesta. Antingen så tänker jag ha en till färg och jag funderar över turkos eller vinröd. Jag kommer antagligen trivas :) Hoppas det. Jag tror att när allt är färdig kommer det att bli jätte bra :) Sätter in en bild på lite saker jag ska ha´i mitt rum så ni kan få en liten "bild" av hur det kommer se ut.

Heh har ritat lite själv så :P



Det blev lite suddigt så man ser inte riktigt vad det står men aja :P

Kommentarer
Postat av: andrea

blir säkert jättefint! ring mig så kan jag komma och tita när det är klart:D

2008-06-29 @ 23:09:55
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0