Igår kväll lr idag..

Nu har jag sovit över hos Martina, igen x) Men med flera ;), känns som jag har sovit där varje helg xp. Men i alla fall. Jag sov över hos martina med Andréa, Kakan, Nicole, Daniel, Olander och Emil. Vi hade det roligt tkr jag ;) Vi kollade först på några filmer, först Saw I. Jag hade sett Saw III hos martina en annan gång tidigare med Kakan, Andréa, Martina och Nicole och den var äcklig. Man förstod ganska mkt om III efter man sett I men jag hängde med i III för man fick lite hjälp av de andra ;) ettan är inte så läskig tkr jag faktiskt. Den var bara lite tjatig, det handlade mest om de som var fast i detdär rummet. Ni som kanske sett Scary movie har sett parodin av den, den när han sågar av sin fot.. :P aa den ;) a sen såg vi den och sen såg vi American pie 2, jag kollade inte så jäääätte mkt på den så jag hängde med ibland. Men aja. Sen var vi uppe till typ i alla fall jag var vaken till kl. 5. Men jag kunde inte sova jag var pigg xp. Heh jag och Andréa kände att vi ville ta lite luft så vi gick ut, det var inga bilar r människor ute så jag och Andréa gick ut på gatan och jag lade mig ner. hehe x) Det var lite roligt, men kallt, så vi gick in igen ;) Sen fortsatte vi kolla på filmen, sen la vi oss där vi skulle sova, och det pratades lite här och där.
Sen vaknade jag vi kanske halv 8, 8. Men jag var inte så trött när jag vaknade, men efter ett tag var jag det. Sen började alla andra vakna ;) Sen kollade vi på South park, den var inte så bra tkr jag x) Och efter den filmen kollade vi på TITANIC, vilket är typ världens bästa film! Men jag kollade inte så jätte mkt på den för jag ville inte gråta så jag var med Daniel :) Vi åt typ "frukost" vid halv ett :P Sen städade vi upp och sen gik alla hem. Det åskade lite idag. och regnade. Sen när jag kom hem somnade jag typ, lr först läste jag en bok men kunde inte läsa efter ett tag, så jag somnade. Sen väckte pappa och martin (min lillebror) mig och frågade om jag ville följa med till Täby C. Vilket jag gick medpå. Där åt jag en glass :)  hehe. Sen har jag varit hemma och kollat på Gossip girl och Desperate Housewives. Det var allt för idag ;) lite långt blev dethär inlägget :P




Kommentarer
Postat av: andrea

haha, det är typiskt du&jag att gå och lägga oss mitt på vägen och smälla igen dörren som galningar för att jag trodde en gammal gubbe stönade XD Ramlade dessutom i hallen XD. Älskar dej gumman <3

2008-06-22 @ 23:31:49
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: T

Haha absolut xp hah detdär m gubben och dörren var ändå väldigt roligt, höll på att dö av skratt, hah undra vad de andra tänkte när vi kom springande, rädda och skrattande in till dom XP <3

2008-06-23 @ 13:42:22
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0