Min helg

Jaha så var helgen slut... Jag har nu varit ledig i 3 dagar ;) men ändå. I fredags så var vi lediga från skolan, då var min familj med en annan familj typ hela dagen. Först var vi och badade och solade på Södergarn. Sen åkte vi tjejer ( jag o evelina) med våra pappor och handlade väääldigt mkt :P hehe. Sen åkte vi hem till familjen Spännar och grillade ( inte nära gräs lr så), ja det e ju förbjudet att elda, lr man får på sin tomt om man har tillgång till vatten i närheten, som en slang. Men aja :P Vi grillade och sen var vi där. På lördagen åkte jag till stan med min familj men jag gick bara runt med mamma, NU HAR JAG HITTAT TYG TILL MIN KLÄNNING!! :D hah, ja och sen hittade jag ett par skor som jag velat ha ganska länge och jag blev ännu gladare att min storlek fanns kvar och att det var 30% rea på den :) Nu har min mormor börjat sy den och är snart klar :D
Nu idag har jag haft farmor och farfar här på lunch och fika, sen åkte vi o la oss och solade (inte farmor och farfar) på södergarn. Nu har jag kommit hem och skriver dethär, snart ska jag gå på audition i dans, lite nervös är man ju alltid :P men jag hoppas dte går bra, det är bara förberedande kurser inför audition idag och till tisdag, själva audition är på onsdag :P ja det var nog allt för mig!


Hare bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0