Några av mina favoritaffärer

Jag har nu suttit och kollat på olika hemsidor och kom på vad jag ska skriva om, några av mina favorit affärer :P
En av dem som jag tror jag hittar många fina kläder är på H&M. Dessutom är det mkt prisvärda saker och väldigt fina. Det brukar inte kosta så jätte mkt så det är ju bra :)
Sen har jag börjat gilla TopShop ganska mkt. Jag har inte många kläder därifrån men jag tycker att de har fina kläder, de är lite dyrare än de på hm.
Sen gillar jag Åhlens där jag för det mesta köper saker när jag är i Dalarna under sommaren. De har inte jääätte många affärer i Mora men de har i alla fall några roliga :) vilket jag nöjer mig med. Nu när jag var i Dalarna köpte jag ett nagellack som jag har en bild på, och en ny rengöring. Jag tycker att den var väldigt bra och den kostade inte så mkt. Den gör så att huden blir len efteråt som är ett plus. Jag brukade bli röd i ansiktet från min förra men dt blir jag inte av denhär :)
Jag gillar också KICKS. Den har många parfymer som jag gillar :P (jaha?) Och det är det mesta de har men aja :P De har mkt smink också :P
 Inte just dehär köpte jag som rengöring men i denhär serien ;) Kan rekomendera. De som jag köpte kostade runt 50-60/ st så det var inte så dyra ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

hejsan!

säljer kläder i min blogg, kolla in vettja ;)

2008-06-30 @ 23:08:45
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0