Skolavslutning!

Hah okej det kanske var ett liiitet tag sen det var skolavslutning men fick inte tag på några bilder förren nu :P Vi hade nog en helt okej skolavslutning. Först var vi i skolan... :P där kollade vi, som vanligt på avslutningen i matsalen. Vi fick veta vilka av de i nian som fick stipendium osv.  Sen gick vi tillbaka till klassrummet för att äta något som fika. Sen tog vi lite kort och många började gråta, dels för att Mariam och Gisela ska sluta i vår klass, Det är jätte dåligt!! Jag kmr sakna er!
Sen åkte jag, Martina, Andréa, Kakan och Nicole till Lidingö C för att fika lr äta lunch, vi åt på Café de Calma (?) tror det stavas så :P Sen gick vi hem till var och en och på kvällen gick vi till martina och där sov vi över :)
  Alla vi: Nicole, Andréa, jag, Anna, Matilda, Mariam, Martina och Kakan :)

heh jag ser typ rädd ut x)


Kommentarer
Postat av: andrea

det stavas så tessie ;) <3

2008-06-22 @ 23:32:30
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0