29/5

Igår kväll, var jag med Nicole och martina, vi gick ner til vattnet upp i bergen där jag och Martina var rädda över att Nicole skulle rammla ner i vattnet (inte kul) Sen var vi lite hos Martina och sen gick jag hem ;)

Idag 30/5 är vi lediga :) eller bara underverket (längst ner i skolan kallas så) men alla andra får gå i skolan :) haha, och vi ett ska jag åka till stan med Martina, Kakan, Nicole och Elin. Vi förutom Kakan ska ha genrep inför dansuppvisningen som är imorgon.. Lite nervöst :P Men det går nog bra :)

Skriver kanske mer senare ikväll ;) Så länge ha det bra :)

image50
image51

image52
image53


Kommentarer
Postat av: Martina

:D

2008-06-01 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0