8 maj

Idag har varit en bra dag för mig speciellt efter skolan :) Jag var först med Martina och Kakan och vi gick till Willys efter skolan och köpte lite onyttigt hehe :p I skolan körde vi vår pjäs med kläder för första gången vilket jag också fick lite fiina bilder på x) Sedan har jag och Martina åkt till stan och var på Cosmopolitans grej på Mango. Där var det mycket folk men vi var en av de första 100 och de fick en gratis mascara :) jippie! Sen inne i affären fick man gratis tidning, chips, mineral vatten, minttabletter xD och man fick 20% rabatt på valfri vara vilket var mkt bra :) När vi skulle hem träffade jag faktiskt chef redaktören *stolt* :P och en bag med saker. Och där i fick man en likadan tidning jag redan tagit, ännu en mascara fast en annan, minttabletter igen och prover på min foundation :P Jag blev glad att man fick saker gratis och tack Martina för att jag fick följa med :) <3


Här kommer lite bilder från dagen.image12 
image13
image14
image15
image17
image16

Det var den dagen det :)

Kommentarer
Postat av: Martina

haha bilden på mej kakan anna :P
varsegod det var så lite så tacka jossan för hon inte kunde gå :P
älsk

2008-05-09 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0