9 maj

Ja, jag skulle ju skriva om kvällen men kom hem lite sent och orkade inte sätta mig framför datorn då. Men först hade vi vatten krig :) Men istället för Sam var det Olander som var med också :P vilket var typ bättre xp Alla blev väldigt blöta :P heh kände mig typ blötast men ändå :P Det var fint väder och det var varmt innan allt vatten ifrån Värtan :P Sedan blev jag iskall men fick låna en handduk som hjälpte :) Efter det gick alla hem till sig. Jag tog en varm dusch och troligtvis tog de andra det också. Jag åt middag och fixade till mig lite för att jag sedan skulle träffa Martina, Kakan och Nicole vid Willys. Hah där satte vi oss på golvet och började tänka på vad vi skulle köpa för något. Tillslut köpte jag mineral vatten och tre choklad "bitar" Kakan köpte en Cola och en daim. Nicole köpte en Redbull och Martina en red bull med plopp. Hah "du e en tutti frutti plopp" XP.
Efter det var det några som följde efter oss o vi blev skit rädda :P För vi såg dem inte men de skrek och vi skrek tillbaka hehe. Sen visade det sig att det var Daniel och Olander :P Sedan var vi med dem och gick runt fast sen stannade vi ett tag vid Mosstorp och satt i den den stora gungan. Sen skulle Kakan hem så vi följde henne till Larsbergs hållplats. Sen såg vi en fotboll vid Gångsätras fotbollsplan och vi spelade lite. Sen följde Olander och Daniel med resten av oss hem. Sedan gjorde jag mig i ordning och la mig :P så var den dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Nicole :)

hehe jag köpte faktist också plopp (a)
gud vad vi möts vid willys hela tiden haha XD

2008-05-14 @ 13:31:19
Postat av: T

Hah a kanske d ;P bra mötesplats för hungriga :P

2008-05-16 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0