Anorexia

Gud vad jag hatar sjukdomen Anorexia. Och det som stör mig ännu mer är att kändisarna som många ser upp till ser så himla smala ut och då är det klart att ännu fler unga tjejer tror att de måste se ut så för att vara snygga och det är helt jävla sjukt egentligen. Jag kollade på ett TV-program om anorexier och hur det var när det var som värst. En tjej var inte alls gammal hon gick säkert i 3 och hon och några tjej kompisar tänkte ha en tävling om vem som kunde äta minst. Och så fort man slutar äta så blir det ju tyvvär till en vana och så blev det för henne. Hon kunde inte ens lukta på mat för hon trodde hon skulle bli tjock och det är helt sjukt! Och nu när jag sökte på google efter Nicole Richie som jag egentligen skulle skriva nu om kom det upp en hemsk bild som jag lagt upp här. Den är så vidrig att jag vet inte om jag vill kolla på den. Men vill man verkligen se ut såhär? Tycker man att det är snyggt? Inte jag i alla fall. Så ni som säger att jag är sjukt smal kolla på denhär bilden och den kallar jag och jag tror att lr jag vet att ni tycker att den personen är sjukt smal!

image24 det är hur äckligt som helst eller hur? Men det är ju där man hamnar när man väl "kommit in" i sjukdomen. Snälla ni som läser detta ÄT!!

Kommentarer
Postat av: någon...

man kanske vill vara smal utan att få anorexia...

2008-05-13 @ 21:54:22
Postat av: Anonym

ja men det är en annan sak

2008-05-15 @ 16:30:34
Postat av: Matilda

haha, tessan, jag kommer alltid äta, jag kan inte klara mig utan mat! XD

2008-05-20 @ 21:10:17
URL: http://matildaaurora.blogg.se
Postat av: T

Det är jätte bra Matilda :) :) ;)

2008-05-23 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0