Band och låtar.

Jag har kommit på att jag gillar att lyssna på Alice Cooper låtar x) Jag har hört dem på radion och så men inte vetat om att det var han som sjungit dem :P

Några låtar jag gillar:
* Poison
* The man behind the mask
* No more mr right man
Sen gillar jag några andra ;)

Några andra band jag gillar är 1.The All-American Rejects, 2. Guns N´Roses, 3. Whitesnake, 4. Aerosmith och
5. Poison. sen finns det fler låtar jag inte vet vem som sjunger.

1. It ends tonight, Dirty little secret.
2. Sweet child of mine, Welcome to the jungle.
3. Here I go again, Is this love.
4. Dream on
5. Every rose has it´s thorne
 :) Jag brukar ganska ofta nu för tiden sjunga till 5:an ;P Jag tror ni förstod varför jag skrev siffror och så :P

image37 The All-American Rejects
image33 Guns N´Roses
image34 Aerosmith
image35 Whitesnake
image36 Poison

Hah jag tkr att alla nästan ser lika dana ut förutom All-American Rejects :P
lr vad tkr ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0