...

Gud vad jag stör mig på dig! Du är bara för mycket jag menar du håller på med den personen hela tiden men ni blir inte tillsammans bara för att du vill kunna gå till elverket, men så som ni håller på i skolan är värre att se än på el. Du har förstått att folk kollar på dig men inte på ett bra sett. Du har minimalt med kläder och det ser bara hemskt ut. Det finns ingen person som skulle se bra ut i det du har på dig eller rättare sagt inte har på dig. Du är uppkäftig mot alla och spelar osmart och det är bara en person som skrattar åt dig och det är ingen "cool" person enligt alla andra. Visst jag ska inte lägga mig i din klädstil eller hur du är men det är inte så konstigt att ingen vill vara med dig eller kompis med dig så som du beter dig! Jag säger bara skärp till dig för fan!

Kommentarer
Postat av: annaa,

hahahahhahahahahaahaahhaah, jag kan bara säga att jag håller med dig, för hon är så gryymt patetisk!(;

2008-05-07 @ 20:19:39
URL: http://metalliic.blogg.se
Postat av: Nicole :)

jag håller oxå me (a)

2008-05-09 @ 09:59:24
Postat av: Anonym

jag håller oxå me (a)

2008-05-09 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0