Kläder <3

Jag kollade på en hemsida som heter forever21 idag och jag bara älskar deras kläder!
Jag hittade flera saker jag vill ha men priset blir ungefär dubbelt när affären är från USA eftersom man måste betala frakt och sånt, vilket gjorde mig väldigt iriterad...
Men om man inte kan köpa kan man alltid kolla visst det är inte lika roligt men men.

image5 denhär klänningen hittade jag och jag älskar den. Det som var ännu bättre (värre) var att den bara kostar 19.80 dollar som i svenska kronor är 118,80 kr det är ju hur billigt som helst!

image6Sen tyckte jag att denhär pyjamasen var hur söt som helst. Den kostar 88,80 kr.!

Det är jätte billigt där så varför kan inte vi ha så i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0