Mischa Barton

Någon som jag typ ser upp till eller om man ska kalla det idol är nog Mischa Barton. Förutom att hon har blivit en "bad girl" så ser hon alltid så bra ut. Visst många av hennes bilder är retucherade och så men men. Hon verkar i alla fall ha ett väldigt bra liv, men man kan ju aldrig veta hur kändisarna känner sig, eller någon annan för den delen. Jag tänkte skriva lite fakta om henne och visa lite bilder.
Mischa föddes i Hammersmith i London. Hon har två systrar som heter Hania och Zoe. När hon var fyra år flyttade hon till New York. Och 3 februari 2006 (Min födelsedag) blev hon amerikansk medborgare. Hon är b.la känd för sin roll i The OC som Marissa Cooper.

image28image29
image30
image31image32

Kommentarer
Postat av: Matti

Spana in min blogg!

2008-05-18 @ 15:03:55
URL: http://matildaaurora.blogg.se
Postat av: Sofie

Gaah, hon är så vacker.

/s

2008-05-18 @ 19:22:04
URL: http://sofie1994.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0