Nicole Martina och Kakan <3

Igår 10 maj cyklade jag till stan med min familj för att kolla på paraden vilket var faktiskt ganska smart pga att bilar inte kunde passera och så. Men varmt och jobbigt var det :P Sen efter jag varit i stan åkte jag hem till Nicole och där hade jag Martina och Nicole vattenkrig ;) Sen åkte jag hem för att packa och äta middag. När det var klart skulle jag möta Kakan, Martina och NIcole på Willys. Jag träffade först Kakan vid fotbolls planen och sedan gick vi ner till Willys. Där satt vi utanför och väntade på att Nicole och Martina skulle komma vilket de gjorde efter mer än en halvtimme! x) Men i alla fall, vi köpte lite saker och sen gick vi till Nicole. Vi spelade lite tecken och jag och Nicole vann :) Lite senare vid tio tiden gick vi ut på promenad och det var ganska lite folk ute men medans Martina och Kakan gick och pratade om vad de inte ville skulle hända ute på kvällen gick jag o Nicole runt ock sjöng lite olika låtar hehe ;) Sen gick vi tillbaka till Nicole. VI satte oss och pratade ute på altanen i var sin stol och filt, jag med kudde ;). Vi skulle fråga olika frågor till alla runt bordet och sedan svara på dem det gick bra till en början men sen kom ingen på något :P Vi satt där ute typ till 4 och när jag Kakan o Nicole typ somnade, vet inte riktigt vad som hände, gick Martina in och la sig på en madrass för att sova. Vi andra som satt ute sov ett litet tag men gick sen in. Då hade typ solen börjat gå upp. Jag o Nicole la oss i soffan o Kakan tänkte också lägga sig på madrassen men la sig typ på golvet? aa ja vet inte xp
Efter vi vaknat spelade vi lite till kort och sen hade vi vattenkrig och efter det solade vi med baby olja fast inte Martina hon gick tidigt på morgonen. Vi som solade blev lätt brända av solen och vi fick bikini rand väldigt snabbt :) Jippie! X) Det var det jag tänkte skriva idag ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

det var en väldigt KUL! :P kväll tycker jag måste göra det igen :D hehe asså jag kunde inte somna så jag gick in och la mej :P trodde inte ni skulle märka haha

2008-05-12 @ 22:22:18
Postat av: Nicole :)

heh aa de va as kul :) vi måste seriöst göra om de hemma hos mej igen :P men den här gången ska vi sova ute och martina ska va me o sola:P om d ee fint väder dåra hehe :)

2008-05-14 @ 13:29:08
Postat av: T

ja, och då får vi fixa lika dana stolar ;)

2008-05-15 @ 16:32:27
Postat av: Nicole :)

heh aa XD

2008-05-23 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0