Skolavslutning... och dans :P

Asså gud! det är typ 3 veckor kvar till vår skolavslutning! Det e helt sjukt! Och jag känner mig lite panikslagen eftersom jag inte hittat en klänning jag vill ha, jag såg en kanske idag men ja e inte säker på att jag vill ha den.
Jag letade efter bikinin jag vill ha, och ska köpa, jag hittade inte den någonstans, jag gick in i säkert 4 olika H&M butiker och den fanns inte vilket jag tkr e konstigt...

Jag har i alla fall hittat en annan klänning från H&M jag ska köpa, förhoppningsvis i helgen :) Kanske en bikini också, vem vet. Jag måste också införskaffa mig en adidas jacka. Många har såna men jag vill både ha och behöver en till dansen. Jag har dansuppvisning den 31 maj och 2 juni på Vasan. Det kommer bli jätte kul men lite nervös e jag nu :P Ska kunna 5 danser. Förhoppningsvis kan jag dem bra. Jag måste bara komma ihåg att jag har genrep innan vilket jag inte är säker på när det var hehe det känns inte så bra... Den ena dansen vet jag inte ens vilka kläder jag ska ha på mig, men förhoppnignsvis år jag reda på det på söndag. På söndag ska jag först ha min sista dans i den gruppen och sen e det en timmes mellanrum och då har jag dans igen med den andra gruppen som vi har en gemensam dans med. Det kommer bli lite nervöst det också, alla e mkt äldre förutom min kusin som ser ut att vara äldre än mig (enligt mig) fast han e ett år yngre. De har i för sig dansat längre än mig och så... hah nu såg jag att det står ganska mkt så jag slutar skriva x) hehe

hare bra! / kram Therese


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har inte heller hittat ngn skolavslutningsklänning ! :O

2008-05-23 @ 20:14:03
URL: http://matildaaurora.blogg.se
Postat av: T

Det är jätte jobbigt, känner mig värsta stressad!

2008-05-23 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0